100 procentowe wykorzystanie mocy z linka pozycjonującego
Każdy z nas wie, iż odnośniki to podstawa promowania serwisu w Google. Nie ma drugiego takiego czynnika, który tak znacznie oddziałuje na pozycję strony WWW w wynikach wyszukiwarki Google. Jesteśmy w stanie mówić o unikalnej treści, genialnej optymalizacji serwisu. Lecz te czynniki mają wpływ w zaledwie paru % na ocenę pozycjonowanej strony.

Linki to baza pozycjonowania i długo się to nie zmieni. Bez linków nie jest możliwe dokonanie rankingu poszczególnych strona w wyszukiwarce. Odnośniki do strony funkcjonują jak przypisy w literaturze. Im więcej autorów cytuje daną pozycję, tym autor jest bardziej poważany przez grono naukowe. Identycznie jest z wyszukiwarką. Im większa liczba linków prowadzi do twojej strony tym lepiej. Nie będziemy rozpisywali się w tym momencie o jakości linków, to już są podstawy. Lecz trzeba zastanowić się na 100% wykorzystaniem takich linków. Na początku trzeba je za indeksować. Możemy stworzyć tysiące linków, które będą niezauważalne dla robotów Google, a zatem nie wpłyną na ocenę naszej strony www. Najłatwiej można to zmienić poprzez podlinkowanie dodanych linków przez inne, które można utworzyć programem. Te odnośniki są niskiej jakości, lecz w sam raz aby wypromować nasz docelowy link w Google. Trzeba pamiętać o proporcjach. Na jeden link docelowy powinno się utworzyć blisko 30 linków słabej jakości. Wówczas mamy bardzo wysokie prawdopodobieństwa, iż nasz link będzie zaindeksowany w Google.
100 procentowe wykorzystanie mocy z linka pozycjonującego
Menu